W raz z rozwojem nowoczesnych technologii wiele przedsiębiorstw, aby sprostać coraz większym wymaganiom i oczekiwaniom swoich kontrahentów tworzy nowoczesne oprogramowania. Które ułatwiają codzienne życie. System CRM został oddany w ręce firm w 2019 roku. Jest to obecnie najbardziej innowacyjne oprogramowanie call center na rynku polskim. Dla programistów bardzo ważne było to, aby oprogramowanie Spikon było niezwykle intuicyjne i proste w użyciu. Twórcy chcieli, aby obsługiwani klienci mieli zapewnioną usługę na najwyższym poziomie. Co jest niezwykle istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych potrzeb i preferencji każdego klienta. Dzięki intuicyjnej, prostej obsłudze i rozbudowanym możliwościom system może spełniać rolę nie tylko call center CRM, ale również contact center CRM, telemarketing CRM jak również dialer.

Nieograniczone możliwości, urządzenie do automatycznego wybierania zaprogramowanych numerów

Dzięki systemowi CRM każda działalność może w wygodny sposób tworzyć bazy danych i informacje o swoich klientach. Nowoczesność, intuicyjność i innowacyjność to trzy filary, którymi kierowali się programiści podczas tworzenia systemu. Firma dba o to, aby każdy mógł skorzystać z możliwości systemu i przekonać się, czy spełnia ona wszystkie warunki swoich klientów. Dlatego wszyscy nowi użytkownicy Spikon mogą za darmo przez miesiąc przetestować możliwości Spikon CRM. Dzięki niezbędnym modyfikacjom Spikon stał się operatorem wiadomości SMS, dzięki czemu klienci mają możliwość przesyłania wiadomości tekstowych. Dodatkowo klienci zaoszczędzą pieniądze, ponieważ nie będą zobowiązani do podpisania umowy z operatorem SMS. Firma cały czas doskonali możliwości i umiejętności swoich programistów, aby tworzyli dla swoich klientów coraz lepsze i nowocześniejsze oprogramowania. Spikon przeszedł już 5 aktualizacji i nadal będzie się rozwijał i dostosowywał do oczekiwać każdego przedsiębiorcy. Autorski system CRM powstał po to, aby usprawnić pracę w obsłudze klienta, jak również infolinii. Niezwykle istotne jest budowanie pozytywnych relacji ze swoimi klientami. Dlatego, niezwykle ważny jest stały,bezpieczny i bezproblemowy kontakt. Zadowolony z obsługi klient poleci usługi innym, co dodatkowo wpływa na tworzenie pozytywnego wizerunku i reputacji każdej firmy. Dzięki nowoczesnym i sprawnym rozwiązaniom systemu, windykacja CRM nie stanowi wyzwania dla firm. System ten sprawdzi się w każdej działalności, bez względu na profil czy jej wielkość. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego przedsiębiorcy. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich sukcesy są sukcesami systemu Spikon.