Digital Signage to jeden z innowacyjnych sposobów na reklamowanie swojej firmy. Ten rodzaj reklamy nie jest obecny na rynku od dziś, ale od kilku już lat. Jednak, dopiero teraz, kiedy ceny stały się przystępniejsze, wiele przedsiębiorców decyduje się na takie rozwiązanie. czy to skuteczny sposób na reklamę przedsiębiorstwa, usług lub produktów?

Digital signage umożliwia dystrybuowanie różnych treści na ekranach i monitorach w różnych częściach miasta – na ulicach i w budynkach. Jej ogromną zaletą jest możliwość zdalnego zarządzania treścią, mając do dyspozycji wyłącznie urządzenie z dostępem do Internetu i odpowiednie oprogramowanie.

Reklama jest naprawdę ważna

Dobra reklama to połowa sukcesu, a może nawet znacznie więcej? Nawet najlepszej jakości produkt, jeżeli nie zostanie w odpowiedni sposób zareklamowany, może zniknąć z rynku – zainteresowanie nim będzie zbyt znikome. Dlatego tak ważne jest, aby dzięki reklamie dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Oczywiście, nie każdy z nich skorzysta z usług Twojej firmy, jednak jest bardzo duża szansa, że znajdą się w tej grupie osoby, które wcześniej czy później, sięgną po Twój produkt lub usługę. Wtedy dopiero ważny jest kolejny element – jakość oferowanego produktu – to ona finalnie zadecyduje o tym, czy klient stanie się klientem stałym, czy tylko jednorazowym oraz, jaką opinię będzie miał o Twojej firmie i o produkcie.

Reklama leży zatem u podstaw sprzedaży i trzeba o tym pamiętać. Ale jak wybrać najlepszy sposób na reklamę? Możliwość jest naprawdę wiele! Można korzystać z bardzo klasycznych form reklamy, takich jak ulotki czy plakaty, z reklamy internetowej, która oczywiście jest obecnie jedną z najbardziej skutecznych, ale również innowacyjnych sposobów – jednym z nich bez wątpienia jest Digital Signage.

Co możesz zyskać dzięki Digital Signage?

  • Oszczędność czasu oraz funduszy,
  • możliwość zdalnego sterowania reklamą,
  • możliwość dotarcia do bardzo dużej liczby klientów,
  • dotarcie do dużej grupy docelowej,
  • zdobycie znacznej liczby nowych klientów.

Dodatkowo, reklama wygląda bardzo atrakcyjnie. Niesie to za sobą dwie korzyści. Pierwsza z nich to przyciągnięcie wzroku potencjalnego klienta. Pamiętajmy, że klasyczne reklamy nie robią już na przechodniach niemal żadnego wrażenia: plakaty mijane są bez zainteresowania, a ulotki wrzucane do kosza. Kolorowa, multimedialna reklama jest czymś, co jest w stanie zainteresować. Druga z nich, to wizerunek Twojej firmy. Jeżeli inwestujesz w tego typu reklamę, potencjalny klient od razu wie, że firma jest poważna, ceni się i warto nawiązać z nią współprace, skorzystać z usług. Dla wizerunku firmy to naprawdę wiele!

Każdy zainteresowany Digital Signage powinien zgłosić się do profesjonalistów, np. sklepów z tego typu sprzętem, w którym nie tylko dostaniemy informacje na temat możliwości zakupu poszczególnych elementów, ale również pomoc w wyborze najodpowiedniejszego rozwiązania. Jednym z takich miejsc jest z pewnością Wizualizer.pl – miejsce, w którym można zasięgnąć porady na temat wszelakich systemów audiowizualnych.

Czy inwestycja w Digital Signage się opłaca?

Bezwzględnie każdy, kto rozważa Digital Signage jako reklamę swojej firmy, powinien odpowiedzieć sobie na pytanie, czy to mu się po prostu opłaci. Nie można tego stwierdzić w odniesieniu do wszystkich firm, nie znając warunków rynkowych na danym terytorium, wielkości firmy i jeszcze wielu czynników. Dlatego każda firma takie przeliczenia powinna wykonać sama. z całą pewnością powiedzieć można, że na pewno każda firma może rozważyć ten rodzaj reklamy, chociaż niewątpliwie początkowe koszty są na tyle duże, że zazwyczaj tylko średnie i większe firmy decydują się na Digital Signage. Nie można jednak rezygnować z tego pomysły wyłącznie ze względu na początkowe fundusze. Warto dokładnie przemyśleć ten temat, bo być może właśnie taka reklama będzie najlepiej dopasowana do branży i zapewni bardzo duży zysk.